3 December - Målglatt i tyska/italienska ligorna

Såg matchen mellan Steaua och Liverpool igår och de röda ska vara väldigt nöjda med den poängen man fick med sig igår sett till spelet . Förbannat tråkigt spelade man och fick med sig den poäng som gav dem avancemang.
Steaua spelade helt okej och var det klart bättre laget matchen igenom men det saknades kyla i många moment i den sista tredjedelen tyvärr.
Hockeymatchen gick desto bättre och Modo kunde besegra Södertälje med hela 7-1, vilket gav ett litet plus då 2.05 ggr pengarna satt som ett smäck!
Idag riktar vi blickarna mot 2 matcher i den europeiska ligafotbollen. Jag har valt ut 2 lir som vi hoppas ska passa er.
Dagens bästa spel 1 :

St Pauli-Kaiserslautern Över 2.5 mål till 1.95 ggr pengarna på Bet365.com

Tror på en fartfylld match denna fredagkväll med ett St Pauli som kommer vilja visa stort hjärta inför sina trogna fans. Kaiserslautern som är inblandade i målrika tillställningar allt som oftast kommer bjuda upp här och det leder förhoppningsvis till lite rassel bakom respektive keeprar. 1.95 synas !


Dagens bästa spel 2:

Lazio-Inter Över 2.5 mål till 2.20 ggr pengarna på Bet365.com

Här var jag först lite kluven i mina funderingar men efter att ha sett Inters match i söndags så tänker jag falla tillbaks på det. Det är något i Inter som inte stämmer. Så mycket boll som Parma hade i söndags var det väldigt längesen jag såg ett lag på San Siro ha mot Inter. Hela 5-2 slutade det då och det var verkligen svängdörrar i Interförsvaret. Idag möter man än tuffare motstånd i form av Lazio där deras hemmafans kräver att man går för tre poäng. Lika som i förra reken med tyskarna så tror jag detta kan bli en trevlig tillställning och några enkla kassar . Ett snabbt mål innan 30:e minuten så ska det här kunna vara i hamn sen. Pandev möter sitt gamla lag , möjligen får han äntligen göra mål ikväll. Vi kör !







Kommentarer
Postat av: Janne

Du gör det bra hitills , fortsätt med de !

2010-12-03 @ 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0