Lördag- City vinner !

Nyss hemkommen från jobbet och väldigt trött så hinner inte motivera dessa spel , det är möjligt att jag gör det i eftermiddag när jag vaknar iofs om inte matcherna redan börjat.
Det jag har plockat ut för dagen är dessa:


Dagens Bästa Spel Lördagen Den 4/12

Manchester City - Bolton 1 , Odds: 1.53 på Bet365.com

Schalke 04-Bayern Munchen Över 2.5 mål , Odds: 1.85 på Bet365.com

Wigan-Stoke X , Odds: 3.25 på Unibet.com


Som sagt så återkommer jag med kortare motiveringar om jag vaknar i tid men jag har gått igenom dessa så det är inget förhastat skrivet eller liknande.

Med förhoppning om en härlig lördag ! /Jensa @ Tipsomat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0