Reflektioner och tankar kring gårdagen

Det blev en plusdag efter att banken med City satt efter hemmaseger 1-0. Schalke Vs Bayern slutade 2-0 tyvärr, synd att Bayern inte mäktade med ett mål där . Krysspelet i matchen mellan Wigan och Stoke satt till klockrena 3.25 ggr pengarna och gjorde denna dagen till en fin nettovinst.

Hade inte tillgång till Viasat idag så det fick bli Championship matchen mellan Derby-Norwich, en ganska småtrevlig tillställning där jag la en "tv-peng" på bortalaget. Redan efter 20 minuter ledde Norwich med 2 mål och matchen skulle sedermera sluta 2-1 till de gulgröna. Väldigt intressant trio där framme måste jag säga.
Zappade lite smått emellan till Eurosport också där Wolfsburg och Bremen spelade 0-0. Det lite lustiga i den matchen var att det blev 2 straffar på mindre än 3 minuter och båda brändes av Frings respektive Dzeko. Snacka om kompensationsstraff den andra !

För mitt lag Tottenham blev det en pinne borta på St Andrews efter att ha tappat ledningen till ett x i slutfasen av matchen. Väldigt längesen vi åkte på en förlust nu . Känns bra !

Imorgon har vi ett gäng intressanta matcher på agendan också som jag kommer informera er om lite senare inatt/imorgon.

Ha det bra så länge / Jensa@Tipsomat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0