Torsdag och 2 spel ska jobbas in !

Matchbilden i Gent matchen igår blev som förväntad men det var tillslut hemmalaget som drog det längsta strået olyckligtvis. På förhand så kändes 3.75 väldigt högt och det var bara att försöka. Idag tar vi nya tag och jag har hittat 2 spel av värde som jag vill delge er :

Dagens bästa spel 1

Steaua Bukarest- Liverpool 1 till 3.00 ggr pengarna på bet365.com

Jag fortsätter på den inslagna vägen med höga odds idag och ger rumänerna chansen i denna Europa League match . Här ser jag en felsättning i oddset ganska kraftigt . Med tanke på att Liverpool inofficiellt redan är klara för avancemang och Steaua behöver minst en poäng för att känna sig mer komfortabla inför slutomgången så finns det ett bra värde i ettan. Det hela blir inte mycket sämre av att Pool förmodligen kommer lufta i stort sett halva truppen . Jag tror att Pool kommer gå för X här med ett reservbetonat lag och det kommer straffa sig ganska hårt när man möter Steaua här.
Får man 3 ggr pengarna här så då lirar vi självklart .


Dagens bästa spel 2

Modo-Södertälje (Elitserien Hockey) Över 5.5 mål till oddset 2.05 på bet365.com

Det ska spelas hockey ikväll också , och i Örnsköldsvik väntar ett jumbomöte mellan Modo-Södertälje. 2 lag som behöver poäng i jakten på tryggare mark i tabellen.
Målsnålt är det första många tänker här till en början men jag är av en annan uppfattning.
Dessa lag är ofta inblandade i målglada tillställningar men ofta då till deras motståndares favör .
Idag tror jag vi får se 2 lag som kommer gasa på rätt hårt och det kommer smälla friskt. Kan mycket väl bli lite "Hawaiihockey" nästan. Vi lirar överspelet till 2.05 ggr pengarna utan pardon här.


Hoppas ni är med och jobbar in detta . Ha en fortsatt trevlig torsdageftermiddag ! / Jensa@Tipsomat








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0