Välkomna tillbaka !

Varmt välkomna ska ni vara till den , hör och häpna: tredje starten av Tipsomat.blogg.se.
Som vanligt är det jag Jens Eklund som sitter bakom tangentbordet och bloggar om fotboll och övrig sport i allmänhet och betting i synnerhet. Det är egentligen inget som kommer vara annorlunda jämfört med tidigare utan jag kommer fokusera på att ge er bra spel helt enkelt. Om det blir varje dag är svårt att säga , vissa dagar ska man helst inte spela heller. Jag tänkte rivstarta direkt och ge er kvällens spel !


Dagens bästa spel 1 december : Gent-Levski Sofia DNB 2 till oddset 3.75 på Bet365.com

Vi riktar blickarna mot Europa League och en match mellan belgiska Gent och Levski Sofia.

2 lag som i nuläget ligger utanför platser till slutspelet, men endast en poäng bakom Lille som idag har en tuff bortamatch mot ettan i gruppen Sporting Lissabon. Det gör att den här matchen blir väldigt viktig inför slutomgången. Jag har sett Gents båda hemmamatcher i den här gruppen och dem har faktiskt gjort det riktigt bra , spelar med ett självförtroende som är väldigt roligt att se även för den neutrale åskådaren. Levski är raka motsatsen på bortaplan , man har åkt på 2 förluster och målskillnaden 0-6 vittnar om dålig harmoni i laget när det gäller bortaspelet. MEN , idag kommer det bli en helt annan match om mina beräkningar slår in. Jag tror på en match där Levski kommer backa hem rätt mycket till en början och bjuda in Gent lite och låta dem känna övertaget. På papperet skulle jag vilja säga att det här är 2 jämnbördiga lag med viss fördel Gent. Matchen kommer förmodligen stå och väga lite och då kommer Levskis vassa kontringsspel bära frukt i slutskedet . Jag tycker 3.75 är ett väldigt bra odds på DNB , (Pengarna tillbaka vid oavgjort). Ska vi säga 0-1 ? Jag spelar medelinsats på det här oddset , det är trots allt ingen bank jag har hittat !

Med hopp om en härlig onsdagkväll !


/Jens Eklund @Tipsomat





Kommentarer
Postat av: f d Coach

tyvärr blev det 1-0, precis tvärt emot vad du kalkylerade

2010-12-01 @ 23:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0