Dagens Spel Torsdag 25/3

Ikväll har vi ett antal godbitar i spelväg men jag nöjer mig med lite tyngre insats på tre spel i en match.

Det är spanska ligan det handlar om och derbyt mellan Getafe-Real Madrid.

Getafe har för tillfället god form och man har bla. slagit Atletico Madrid på hemmaplan och fått med sig en pinne på bortaplan mot svårspelade Atletic Bilbao. Ikväll väntar dock en tuff uppgift , för att inte säga övermäktig uppgift i mina ögon. Real har ligan att fokusera på helt nu efter uttåget i Champions League. Man saknar visserligen Kaka, Benzema och Lass men som jag varit inne på tidigare med Real ska det inte utgöra så stor skillnad här , speciellt inte när Getafe saknar två viktiga spelare i Cata Diaz och Soldado.

Det kommer bli tufft men när vi summerar den här matchen blir jag inte förvånad om Ronaldo gjort två och Higuain ett och man vunnit med en 3,4-1 .

Jag spelar som följer:

Dagens Huvudspel 1

Getafe-Real Madrid (1-0) 2 ( Real Madrid att vinna med minst två mål)

Odds: 2.10 Unibet


Dagens Huvudspel 2

Ronaldo att göra mål

Odds: 1.80 Unibet

Dagens Huvudspel 3

Getafe-Real Madrid , Real 2/2 halvtid fulltid

Odds: 2.10 Unibet



På återhörande / Jensa @ Tipsomat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0