Torsdag 18/3 - Sm Slutspel Ishockey

Igår slog bloggen nytt besöksrekord , om det var Jacob Flygare med sina kontroversiella uttalanden som utgjorde det låter vi vara osagt tycker jag :) .

Idag är det Torsdag och äntligen dags för Sm Slutspelet i ishockey, 55 omgångar avverkade och det måste kännas skönt för alla trogna fans därute att det äntligen hettar till ordentligt nu.

Jag hade tänkt att lägga ett spel också inför kvällen . Det handlar om Slutspelet som sagt och matchen mellan Frölunda-Linköping. Jag har en bra feeling här och någonting säger mig att Linköping kommer visa klassen från start i den här matchserien. Bortaplan ? , Ja självklart är det en nackdel men slutspel är alltid slutspel och ikväll kommer det smälla friskt och domarna kommer få det hett om öronen. Den här drabbningen kommer bli väldigt jämn och då ser jag det som ett klart räntespel att lira x2 till 1.66 ggr pengarna på Unibet.

Dagens Spel

Frölunda-Linköping x2

Odds: 1.66 (Unibet)

Vidare kan jag också säga att jag tror det blir målrikt i de flesta Euro League matcher ikväll . Det känns som det är upplagt för det. Annars har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas på en härlig hockeykväll med slutspelet på C+ !

Vi hörs / Jensa @ Tipsomat

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0